#160080: "Giant Brain bought through Made in a Lab did not trigger 4th roll on the turn "
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Yes, card was bought on move 82
• Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Yes, card was bought on move 82
• Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Yes, card was bought on move 82
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. -
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Yes, card was bought on move 82
• Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
I see no reason why the card would not have any effect on the actual turn as no rolls were done yet.
No clear indication in rule book about it but does not follow the logic. • Який у вас браузер?
Google Chrome v133
Історія звітів
I see it as you getting the dice and number of rolls before you purchase the card, so these cards don't affect your number of dice and rolls.
Made in Lab is still quite a powerful card, and adding this change would make it even more powerful, too powerful for 3 energy cost.
Same type of error/bug/possibly correct implementation. Bought Natural Selection with Made in a Lab, but did not get to roll an extra die
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
