#75731: "Acid attack with clown costume"
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
second to the last turn of the game
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
second to the last turn of the game
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
second to the last turn of the game
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
second to the last turn of the game
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Який у вас браузер?
Google Chrome v107
Історія звітів
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
