#51649: "problème avec déclenchement du bonus 14 ligne Beijing"
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Valider la pose de ma loco 10.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Valider la pose de ma loco 10.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Valider la pose de ma loco 10.
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
Cette action n'est pas autorisée par les règles : Vous avez débloqué un jeton avantage mais ne l'avez pas placé.
Le problème c'est qu'au déclenche de l'action, cela me propose pas de prendre mon bonus... • Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Valider la pose de ma loco 10.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v95
Історія звітів
Pour les similitudes:
- déclenchement du bonus 14 ligne Beijing (choix bonus 4 déplacement de rails)
- déclenchement ensuite d'une pose de locco en position 1 sur ligne Beijing
A la validation des actions, erreur avec message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null"
Pb reproductible , la touche F5 ne résout rien.
Navigateur: Version 1.34.80 Chromium: 97.0.4692.71 (Build officiel) (64 bits)
Reproduit sur téléphone également (Androide 11)
Détail actions:
2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #13 → BEIJING-BAOTOU #14 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #5 → → Emplacement pour une usine #17 → → Locco9 BEIJING-BAOTOU → Réserve → → Emplacement pour une usine #18 → → TOKYO-OSAKA #4 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null" occurs when i validate actions.
Détail actions:
Conducteur 14 : 2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #14 → BEIJING-BAOTOU #15 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #6 → → TOKYO-OSAKA #5 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Move #175
Progress 86%
The same from above.
When using a Locomotive #9 at Beijing in addition to #4 and #1, I should unlock Idea token un 14, but it doesn't work and, moreover, system says it's not allowed by the rules: "Operation is not allowed by the rules: You unlocked Advantage Token but did not place it".
I cannot place it if system does not offer me the chance!
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
