#19963: "La carte usurpée par Raven l'usurpateur devient Entraveur d'Argos après pose d'un jeton Verrou"
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
-
• Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Au coup 293, Syom invoque un Entraveur d'Argos et pose un jeton Verrou sur Raven l'usurpateur de diamant qui usurpait un Cristallisoir d'Io. Après pose de ce jeton, je constate que Raven usurpe à présent un Entraveur d'Argos.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
La pose d'un jeton Verrou sur une carte Pouvoir annule ses effets, mais ne les modifie pas. Notamment, si le jeton Verrou est retiré parce que l'Entraveur d'Argos correspondant quitte le jeu, les effets de la carte Pouvoir sont réactivés.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
Історія звітів
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
When Raven is summoned and copies the effect of a magic object, it definitely acquires the effects of that other card (so, its text, and according to me its title as an alias, necessary for the autoreferent effects to be copied).
A Lock token does not remove the copied card from Raven, but makes all effects of the card on which it is located inoperative. Therefore, the link between Raven and the copied card still exists, and how this link is highlighted by the interface must be preserved. Note that if the copied card leaves the game, Raven is no longer sacrificed since this Raven effect has become inoperative. This is still a special case linked to the conjunction of the effects of the 3 cards concerned.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
