#179849: "Un jardinier execute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pon"
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Який у вас браузер?
Mozilla v5
Історія звітів
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- Якщо ви маєте знімок екрана з помилкою (рекомендована практика), то можете використати Imgur.com, щоб завантажити його, та скопіювати посилання на нього сюди.
