#123866: "Game allowed the last dice to be played on flaps, despite the compulsory axis not containing a die."
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Yes, Move 21.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Yes, Move 21.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Yes, Move 21.
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Yes, Move 21.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Який у вас браузер?
Google Chrome v124
Історія звітів
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
