#10425: "Excuse perdue lors de la dernière levée"
Про що цей звіт?
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Що трапилося? Будь ласка, виберіть нижче
Будь ласка, перевірте, чи вже є звіт на цю тему
Якщо це так, будь ласка, ПРОГОЛОСУЙТЕ за цей звіт. Звіти з найбільшою кількістю голосів розглядатимуть У ПЕРШУ ЧЕРГУ!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Детальний опис
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте повідомлення про помилку, якщо ви бачите якесь на своєму екрані.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Будь ласка, опишіть, що ви намагалися зробити, що зробили, та що трапилось
Oui. coup 373
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Що було на екрані до того, як ваша гра заблокувалася (Порожній екран? Частина ігрового інтерфейсу? Повідомлення про помилку?)
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Які саме правила були порушені адаптацією гри на BGA
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Чи видні порушення правил на повторі гри? Якщо так, на якому кроці?
Oui. coup 373
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Яку ігрову дію ви намагалися виконати?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Що ви намагались зробити, щоб активувати цю ігрову дію?
Oui. coup 373
-
• Що сталося, коли Ви намагалися виконати цю дію (текст помилки, статус на панелі повідомлень, ...)?
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• На якому етапі гри виникла проблема (яка була на той момент вказівка в грі)?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Що стається, коли ви намагаєтесь зробити ігрову дію (повідомлення про помилку, повідомлення на панелі статусу гри і т.п.)?
Oui. coup 373
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, опишіть візуальну помилку. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, скопіюйте/вставте текст відображений англійською замість вашої мови. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Чи цей текст доступний у системі перекладів? Якщо так, то чи перекладали його понад 24 години тому?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
-
• Будь ласка, поясніть вашу пропозицію точно й лаконічно, щоб було якомога легше зрозуміти, що ви маєте на увазі.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Який у вас браузер?
Mozilla v5
Історія звітів
coup #373
terghal remporte le pli.
yofuu a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe.
Or terghal et yofuu sont dans la même équipe.
Merci pour ton retour.
Ton interprétation des règles est inexacte. On peut lire dans les règles de la FFT :
"Mais attention, l'Excuse ne doit pas être jouée à la dernière levée, sauf en cas de Chelem, sinon elle change de camp." -> www.fftarot.fr/assets/documents/R-RO201206.pdf
Et dans d'autres sources :
Wikipédia : "Si l'excuse venait à être jouée sur le dernier pli de la donne, elle change obligatoirement de camp." -> fr.wikipedia.org/wiki/Tarot_fran%C3%A7ais
Le site de Pagat (en anglais) donne plus de précisions : "(Note: this was the rule given by most books, at least until the 1990's, but the official rules of the Fédération Française de Tarot (FFT) are slightly different. They say that if the Excuse is played to the last trick it changes sides. So according to the FFT rule, if an opponent of the bidder plays the Excuse to the last trick, the declarer captures the Excuse even if he does not win the trick.) "
Donc si l'Excuse est jouée à la dernière levée, hors Chelem, l'Excuse est capturée par le camp adverse, peu importe qui remporte le pli.
Merci !
Tcheby
Додайте що-небудь до цього відгуку
- ID іншого столу / ходу
- F5 вирішило проблему?
- Чи виникає проблема періодично? Щоразу? Випадково?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
